lørdag 28. januar 2012

Ankomst

Vi er fremme!

Etter 21 timer på reisefot har vi kommet frem til en tidsfordsforskjell på seks timer, så her er kl halv ti om kvelden og halv fire i hodet. Dessuten er kuldegrader byttet ut med 30 grader og høy luftfuktighet :)

Ingen møtte oss på flyplassen, for April ga beskjed om ankomsten litt sent på Mail. Etter småprating med taxisjåføren vet vi litt mer om både Kambodsja og Phnom Pehn, hurra!

I morgen må vi opp halv syv for å reise videre til elefantbyen :)

2 kommentarer:

  1. Godt å høre at dere er fremme! Her hjemme i Arkitektsleiligheten leker jeg jungel med alle plantene, og nå har jeg fått vinduslister som bidrar til å skape riktig jungelklima, selv om det er bitende kaldt ute. Leietakeren og jeg snakker om hvor mye vi savner dere, mens hun spiser supper fra Vietnam. Og i dag har fire suppeboller fra Asia flyttet inn i kjøkkenskapet.

    Ellers lurer jeg på om jeg skal male gangen. Hva synes dere om grønt? Dere skal slippe å savne jungelen når dere kommer hjem. Jeg må innrømme at jeg allerede gleder meg til det, selv om leietakeren er veldig pen og morsom, og oppfører seg pent mot meg.

    Hilsen leiligheten.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei leiligheten!

      Pass godt på leietakeren og de nye suppebollene. Så flott at du har ordnet vinduslister, vi holdt jo på å gå tom for tepper til gjestene :)

      Vi har jo nettopp malt gangen, men dette får du nesten kjenne på selv.

      Vito & April hilser!
      Klem fra jungelen

      Slett